1. Wybierz produkt:
Wybierz interesujący Cię produkt korzystając z naszej wyszukiwarki lub przy pomocy drzewa kategorii produktów.
2. Skontaktuj się z nami:
Wyślij zapytanie ofertowe dodając produkt do "Koszyka zapytania" lub mailem na adres biuro@cnsgroup.pl podając następujące dane:
- wybrany produkt (link, numer katalogowy, ewentualnie zdjęcie)
- ilość artykułów
- liczba kolorów logo (można przesłać logo lub grafikę, co usprawni proces wyceny)
- oczekiwany termin realizacji (jeśli jest znany)
Do każdego zapytania ofertowego podchodzimy indywidualnie, proponujemy dodatkowe produkty danej kategorii, doradzamy w kwestii wyboru metody znakowania oraz optymalnego umieszczenia logo/grafiki. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wątpliwości.
3. Szybka wycena:
W ciągu 24h otrzymasz od nas wycenę, oraz wszelkie niezbędne informacje o terminie realizacji, płatności i warunkach dostawy (jeśli produkty wymagają indywidualnej wyceny, poinformujemy Cię o tym). Ceny podane w ofercie uwzględniają koszt gadżetu wraz ze znakowaniem, opracowaniem graficznym (w przypadku projektów indywidualnych typu kalendarze, ozdobne pudełka) oraz dostawą. Brak ukrytych kosztów i niespodzianek!
4. Akceptacja wizualizacji:
Po wybraniu konkretnego produktu z oferty i uzgodnieniu rodzaju i metody znakowania, prześlemy wizualizację produktu ze znakowaniem logo/grafiką. Po jej akceptacji, przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia.
5. Dostawa:
Otrzymasz od nas informację o przyjęciu zamówienia do produkcji oraz planowanej dacie wysyłki. Pozostaje już tylko czekać, aż zamówione produkty trafią do Ciebie.