Gadżety na targi i konferencje – reklamuj swoją firmę

Gadżety na targi i konferencje – reklamuj swoją firmę

Znaczenie gadżetów reklamowych dla budowania i podtrzymania dobrego wizerunku marki jest o wiele większe, niż można się spodziewać. Choć może wydawać się, że w dobie dominującej reklamy multimedialnej takie proste nośniki reklamowe nie mają szansy przebicia, w praktyce jest zupełnie inaczej. Ten rodzaj reklamy wciąż ma się świetnie i nic nie wskazuje na to, by w najbliższej przyszłości coś miało się w tej kwestii zmienić. Fizyczne nośniki reklamowe są trwałe i mimochodem niosą przekaz w świat. Siłą rzeczy zapozna się z nim każdy, kto zauważy taki przedmiot. Wybór gadżetów reklamowych jest ogromny: od drobiazgów, przez akcesoria o średniej wartości materialnej, aż po całkiem kosztowne produkty. Takie spotkania to jedna z najlepszych okazji na zaprezentowanie swojej marki z dobrej strony i pozyskanie nowych klientów, bo wybierają się na nie osoby potencjalnie zainteresowane produktami i usługami firm, które się tam wystawiają. Podpowiadamy, w jakie gadżety warto zaopatrzyć się na udział  targach i konferencjach.

Spis treści:

  1. Proste i eleganckie, a przy tym przydatne: postaw na gadżety biurowe 
  2. Dopasuj rodzaj gadżetów reklamowych do charakteru imprezy
  3. Uniwersalne gadżety na różne okazje

Proste i eleganckie, a przy tym przydatne: postaw na gadżety biurowe 

Targi, konferencje i inne eventy, które skupiają Twój target, to jedna z najlepszych okazji do tego, by skutecznie zareklamować swoją firmę i nawiązać nowe kontakty: zarówno biznesowe, jak i z klientem detalicznym. Takie spotkania to wyjątkowa szansa przede wszystkim dla młodych i dopiero rozwijających się firm: bo stosunkowo niewielkim kosztem można nawet znacznie rozbudować bazę klientów. Co więcej, na targach i konferencjach nikt nie zarzuci Ci nachalności w reklamie poprzez wręczanie gadżetów reklamowych, bo to zupełnie normalny element takich wydarzeń.

Warto podkreślić również to, że wiele osób chętnie przychodzi na takie wydarzenia właśnie ze względu na możliwość otrzymania gadżetów na różnych stanowiskach, od różnych firm. Taką okazję trzeba więc wykorzystać maksymalnie, bo może się prędko nie powtórzyć!

Jeśli to jedno z pierwszych wydarzeń, w jakich bierzesz udział, to naturalnie etap przygotowań do niego będzie rodzić mnóstwo pytań i wątpliwości. Najważniejsze są dwie kwestie: to dopasowanie rodzaju gadżetów do charakteru wydarzenia, a także zadbanie o to, by były jak najlepszą wizytówką Twojej marki. Najlepiej również, jeśli na gadżety reklamowe wybierzesz przedmioty związane w jakiś sposób z profilem Twojej działalności. Połączenie tych trzech kwestii znacznie zwiększa szanse na pozytywny odbiór marki i szybkie nawiązanie kontaktu po zakończeniu imprezy. 

Jeżeli są to ogólne targi zrzeszające firmy o różnych profilach, to uniwersalnym pomysłem na gadżety reklamowe zawsze będą akcesoria biurowe. Eleganckie notatniki, teczki, segregatory, plecaki, etui na laptopa czy ładowarki to przedmioty, które przydadzą się zawsze, wszędzie i każdemu. Nadrukowanie logo marki jest możliwe na właściwie każdym przedmiocie, więc pole manewru jest w tym przypadku bardzo duże. 

Dopasuj rodzaj gadżetów reklamowych do charakteru imprezy

Jeżeli jednak impreza jest tematyczna i są to np. zawody sportowe, to gadżety biurowe raczej nie znajdą odbiorców wśród uczestników tego wydarzenia. Dopasuj więc charakter upominków do konkretnego wydarzenia. 

Na targach czy konferencji sportowej w tej roli świetnie sprawdzą się koszulki sportowe, czapki z daszkiem, skarpety, okulary przeciwsłoneczne, bidony, nerki czy wielofunkcyjne kominy reklamowe. To przedmioty, które z całą pewnością szybko znajdą odbiorców, a oni dla nich codzienne zastosowanie. 

Jeżeli w wydarzeniu biorą udział dzieci, warto pomyśleć również o grupie drobiazgów właśnie dla nich. Co więcej: to właśnie dzieci najchętniej zbierają różne gratisy, bo uwielbiają otrzymywać upominki. W ich przypadku wystarczy nawet balonik reklamowy czy dmuchana piłka plażowa, by wywołać u nich radość, a tym samym – przedstawić się jako marka budująca pozytywne skojarzenia! To naturalnie udzieli się również rodzicom, a stąd już prosta droga do pozyskania potencjalnego klienta.

Bardzo ważną kategorią są ekologiczne gadżety reklamowe. Są istotne przede wszystkim na tematycznych eventach, związanych z ochroną środowiska czy promowaniem less waste/zero waste bądź ekologicznej żywności i innych produktów eko. Ekologiczne upominki jednoznacznie wskazują na to, że firma dba o środowisko i ma świadomość tego, że trzeba je chronić różnymi sposobami. To zaś ma spore znaczenie dla budowania jej pozytywnego wizerunku.

Uniwersalne gadżety na różne okazje

Okazja nie zawsze pozwoli na to, by dopasowywać tematyczne gadżety reklamowe. W takich przypadkach doskonałym rozwiązaniem pozostaje grupa tych, które są uniwersalne i sprawdzają się na każdej imprezie. To smycze reklamowe, kubeczki, notesy, kalendarze, czapki z daszkiem, torby zakupowe, parasole oraz bidony na napoje. 

Najważniejsze jest to, by gadżety, które chcesz wręczać, były praktyczne. Dzięki temu będą w codziennym (a przynajmniej częstym) użyciu, a tym samym będą spełniać swoją reklamową funkcję. Druga kwestia to jakość gadżetów. Są one wizytówką Twojej firmy, dlatego od pierwszego wejrzenia powinny budzić pozytywne skojarzenia. Jeśli będą to przedmioty lub nadruki niskiej jakości, marka automatycznie zostanie zaszufladkowana jako świadcząca kiepskie usługi czy sprzedająca tanie i słabe jakościowo towary. 

 

Blog - wszystkie wpisy

Zaufali nam

  • LOT Ams
  • Kraft
  • Kopernik
  • BOŚ Bank
  • BP
  • KNF
  • LG
  • MEN
  • Momondo
  • Motip
  • Novascon
  • Nutricia
  • Desir
  • PGNiG
  • Pracuj.pl
  • PWN
  • PWR
  • QAD
  • Qubus
  • Skanska
  • Tiptopol
  • TMS
  • Toshiba
  • WAgo
  • Aereco
  • Baker
  • Ceneo
  • Cuprum
  • Danwood
  • Credit Suisse
  • IMGW
  • INSS-POL
  • Oktawave
  • Opera
  • RMF Maxx
  • Saint-Gobain
  • SIL-PRO
  • DFS
  • Delifrance
  • Lean
  • Mobile Vikings
  • Objectivity
  • Sms
  • 3M
  • Adamed
  • Atlantic
  • Balluff
  • BAT
  • BNP
  • CA
  • Develey
  • Lapp
  • Libet
  • Santander
  • SIG
  • TH
  • Thermaflex
  • VB
  • Zielona
  • YOKOHAMA
  • Ecol
  • Man and Machine
  • Logintrans
  • URSAPHARM
  • TUV Rheinland
  • HACH LANGE
  • TELFORCE ONE
  • GALERIA BURSZTYNOWA
  • JUKI
  • DPIIN
  • IOM
  • OBO Betterman
  • ARIMR
  • GIOŚ
  • HUCK
  • DR. MAX
  • TYTANIUM