Gadżety reklamowe w branży gastronomicznej – ciekawe pomysły na promocję

Gadżety reklamowe w branży gastronomicznej – ciekawe pomysły na promocję

Na skuteczność reklamy wpływa kilka czynników. Najważniejsze jest określenie grupy docelowej i odpowiednie dostosowanie przekazu do niej, a także inspirujące i ciekawe komunikaty marketingowe. Od silenia się na abstrakcyjną kreatywność ważniejsze jest to, by sformułować przekaz krótki, spójny i trafny. Wiele firm stawia na ograniczoną komunikację, często zredukowaną nawet do jednego hasła i prostej grafiki czy zdjęcia – lecz są one zaprojektowane i przemyślane w taki sposób, że odbiorca sam chętnie wejdzie na stronę internetową poszukać więcej informacji na temat firmy i jej działalności. Efekt jest więc osiągnięty!  Kreatywność nie jest więc jednoznaczna z barwnym i krzykliwym przekazem. Czasem mniej w praktyce znaczy więcej, bo rozbudza wyobraźnię. Wykorzystaj to, zastanawiając się nad elementami strategii marketingowej. Jednym z tych elementów, które sprawdzają się zawsze i wszędzie, są gadżety reklamowe. Podpowiadamy, jakie warto wybrać dla branży gastronomicznej. 

Spis treści:

  1. Jak skutecznie reklamować swoją działalność gastronomiczną? 
  2. Wykorzystaj moc gadżetów reklamowych!
  3. Kilka sprawdzonych pomysłów na gadżety reklamowe dla gastronomii

Jak skutecznie reklamować swoją działalność gastronomiczną? 

Każdy, kto przepracował w gastronomii choć jeden dzień, z pewnością potwierdzi, że nie jest to lekka branża. Praca pod presją czasu, często w średnio komfortowych warunkach lokalowych (np. mała i niezbyt ustawna kuchnia czy wysoka temperatura i wilgotność powietrza wewnątrz), a także wśród wymagających i często, mówiąc wprost, niemiłych klientów, to kropla w morzu problemów, z jakimi borykają się właściciele firm z branży gastronomicznej. 

Na szczęście jednak nie brakuje i tych, którzy mogą cieszyć się pracą w dobrych warunkach, dzięki czemu po prostu ją lubią – pomimo tego, że zawsze jest ona jednak męcząca. Duży ruch i kumulacja zamówień to najczęstsze połączenie, które daje w kość. 

Zapotrzebowanie na lokale gastronomiczne o różnym profilu działalności jest jednak ogromne i najlepiej świadczy o tym fakt ogromnej konkurencji na każdym kroku. Jak się spośród niej wyróżnić i przyciągnąć, a następnie zatrzymać klienta? Podstawą jest oczywiście dobra jakość zarówno żywności, jak i obsługa na najwyższym poziomie. Jednak to nie wszystko, bo aby dać się zauważyć, potrzebna jest reklama. 

Strona www oraz w serwisach społecznościowych to absolutna podstawa, bo klienci właśnie w sieci rozpoczynają poszukiwania nowych miejsc, a także szukają o nich opinii. Warto jednak zadbać o klienta także indywidualnie. Czasem nawet maleńki gratis do większego zamówienia, jak kilka cukierków czy ciasteczko to element budzący miłe skojarzenie i powodujący, że taki klient chętnie powróci do lokalu i zaproponuje go swoim znajomym. Warto iść więc o krok dalej i docenić swoich stałych i wyjątkowych gości!

Wykorzystaj moc gadżetów reklamowych!

Promocyjne ceny czy gratisy do zamówienia to najczęściej wykorzystywana strategia. Warto jednak postawić również na gadżety reklamowe nawiązujące do Twojej działalności. To mogą być zarówno niezbyt kosztowne drobiazgi, jak i przedmioty o nieco większej wartości – w zależności od tego, w jakim celu chcesz ich użyć. Branżowe gadżety reklamowe z logo marki wykorzystasz zarówno jako gratis do zamówienia, jak i jako prezent dla zasłużonych klientów, ale także jako nagrodę w konkursie. W każdym z tych przypadków efekt będzie podobny: to miłe skojarzenie z marką, poczucie docenienia przez lokal, a także budowanie poczucia lojalności wobec niego. Jakie gadżety reklamowe sprawdzą się w branży gastronomicznej? 

Kilka sprawdzonych pomysłów na gadżety reklamowe dla gastronomii

Pomysłów na ciekawe gadżety reklamowe dla gastronomii nie brakuje! Jeśli w pierwszej chwili na myśl przychodzą Ci szklanki czy kubki, jest to dobry trop. Na tym jednak wybór się nie kończy, a większych czy mniejszych, przydatnych przedmiotów nawiązujących do gastronomii, nie brakuje!

Jednym z ciekawych pomysłów jest koc piknikowy. To bardzo praktyczna rzecz, która może być wykorzystana na wiele sposobów. Dzięki temu zaś zasięg reklamowy znacznie się zwiększy – bo logo marki będzie obecne na plaży, pikniku, w górach czy na basenie. Klient zyskuje przydatny gadżet, a ten jest rewelacyjnym nośnikiem reklamowym. Win-win!

Drugi niebanalny pomysł to firmowy lunchbox. Przyda się przede wszystkim tym zagonionym, a także często podróżującym. Elegancki, praktyczny i solidny lunchbox to prezent, który posłuży przez lata – przez ten czas niezmiennie świetnie pełniąc swoją reklamową funkcję. 

Butelka z logo lub bidon reklamowy wydają się zbyt prostym podarunkiem? Nic z tych rzeczy. W ofercie CNS Group znajdziesz wiele ciekawych propozycji eleganckich i funkcjonalnych butelek, np. termicznych, sportowych czy z koszyczkiem. Elegancki design i użyteczność w różnych sytuacjach to ich najważniejsze zalety, przekładające się na wiele możliwości zastosowania.

Warto wybrać również kubki termiczne i termosy. Pomogą się rozgrzać poza domem w czasie zimnych dni, tym samym budząc ciepłe wspomnienia związane z firmą, której logo się na nich znajduje. Dodatkowa zaleta – nie umkną uwadze innych osób: na ulicy, w autobusie czy pociągu. 

Jeśli zakres działalności lokalu obejmuje również sprzedaż wina czy koktajli, warto to podkreślić, wręczając personalizowane akcesoria związane z ich przyrządzaniem. To również świetny dodatek do butelki wyśmienitego alkoholu, jaki wręczasz w prezencie. 

Blog - wszystkie wpisy

Zaufali nam

  • LOT Ams
  • Kraft
  • Kopernik
  • BOŚ Bank
  • BP
  • KNF
  • LG
  • MEN
  • Momondo
  • Motip
  • Novascon
  • Nutricia
  • Desir
  • PGNiG
  • Pracuj.pl
  • PWN
  • PWR
  • QAD
  • Qubus
  • Skanska
  • Tiptopol
  • TMS
  • Toshiba
  • WAgo
  • Aereco
  • Baker
  • Ceneo
  • Cuprum
  • Danwood
  • Credit Suisse
  • IMGW
  • INSS-POL
  • Oktawave
  • Opera
  • RMF Maxx
  • Saint-Gobain
  • SIL-PRO
  • DFS
  • Delifrance
  • Lean
  • Mobile Vikings
  • Objectivity
  • Sms
  • 3M
  • Adamed
  • Atlantic
  • Balluff
  • BAT
  • BNP
  • CA
  • Develey
  • Lapp
  • Libet
  • Santander
  • SIG
  • TH
  • Thermaflex
  • VB
  • Zielona
  • YOKOHAMA
  • Ecol
  • Man and Machine
  • Logintrans
  • URSAPHARM
  • TUV Rheinland
  • HACH LANGE
  • TELFORCE ONE
  • GALERIA BURSZTYNOWA
  • JUKI
  • DPIIN
  • IOM
  • OBO Betterman
  • ARIMR
  • GIOŚ
  • HUCK
  • DR. MAX
  • TYTANIUM